Skip to content
Pallo
Pallo

Není větší štěstí, než najít skutečného přítele. A tudíž byste neměli nechat bez povšimnutí náš web, jenž se upřímně touží stát vaším přítelem.

  • Byt
  • Finance
  • Firmy
  • Kultura
  • Moto
  • Věda
  • Www
  • Zboží
Pallo

Není větší štěstí, než najít skutečného přítele. A tudíž byste neměli nechat bez povšimnutí náš web, jenž se upřímně touží stát vaším přítelem.

Proč firmy tak často využívají příběhy klientů?

, 19.3.202130.5.2023


Je jasně vidět, že se firmy snaží přiblížit svým zákazníkům, byť často ne v té nejlepší možné formě. Jasným příkladem mohou být obvykle tištěné reklamy, kde najdeme nejrůznější příběhy klientů. To je časté u společností, které se zabývají nejrůznějšími službami, například pojišťovnictvím.

Tyto příběhy mají pár věcí společných – často je tam uvedeno jméno a první písmeno daného zákazníka, a místo jeho bydliště, například Adam N., Praha. To má dodat na autenticitě a důvěryhodnosti – daná firma se rozhodla zachovat anonymitu svého klienta.

batoh1

Dále je postupováno podle jednotného scénáře: daný člověk se dostal do problému, avšak protože měl smlouvu například s danou pojišťovnou, snadno se z něj dostal a příběh měl šťastný konec.

Asi není třeba říkat, že se jedná o historky vymyšlené marketingovým oddělením. Pokud by byly skutečné, pak by bylo nutné, aby daný člověk svůj příběh napsal, a to v požadovaném rozsahu. Dále by musel poskytnout písemný souhlas s jeho použitím. Je tedy jasné, že je mnohem výhodnější si je vymyslet. Proč to ale firmy dělají?

Jak již bylo řečeno, snaží se přiblížit ke svým zákazníkům. V tomto případě jde o to jim názorně ukázat, jak jim může daná firma pomoci. Také má za cíl zvýšit důvěru lidí, neboť si přečtou, že i jiní, stejně jako oni, byli s danými službami spokojeni.

kontakt1

Tento trend už se však přesouvá i jinam. I v televizních reklamách již vidíme, že se snaží ukázat, jak znají každého jednotlivého zákazníka, a jak o něj pečují. Má to samozřejmě za cíl přilákat další zákazníky, vyvolat v nich dojem, že právě oni mohou být další, kterým je pomoženo.

Samozřejmě se v konečném důsledku jedná pouze o obchodní taktiku, která je velmi často realitě vzdálená. Vyplatí se tedy těmto příběhům nevěnovat příliš pozornosti, a vždy mít na paměti, že jsou vymyšlené. Je totiž dobré vybírat na základě nabídky, nikoliv reklamy. Pak je totiž menší šance, že se spálíme.

3/5 - (1 vote)
Zboží

Navigace pro příspěvek

Previous post
Next post

Related Posts

Zboží

Proč je kočárek pro panenky od 18 měsíců věku dítěte?

8.9.202030.5.2023

Panenky patří dlouhodobě k těm nejpopulárnějším hračkám, alespoň tedy pro holčičky. Málokdo ale ví, kde má tato obliba kořeny. Stačí si však uvědomit, že hra ve své podstatě má být přípravou na dospělý život, a hned je to jasné: tímto způsobem se malé holčičky připravují na budoucí roli matky. To…

Read More
Zboží

Zkuste vintage postel

25.5.202230.5.2023

Hledáte něco, co bude naprosto ideální a co by mohlo být ideální zejména ve vašem interiéru? Pokud je něco, co se stále nabízí ke koupi, ale je potřeba vědět, na které stránky se podívat, abyste něco takového sehnali, je to vintage postel. Sehnat vintage postel může být pro některé opravdu…

Read More
Zboží

Dobrodružství s vozem z půjčovny dodávek v krajině Blanského lesa

16.11.202012.2.2024

Soutěž o nejkrásnÄ›jší pohoří v ÄŒesku Samotný název tohoto odstavce je ponÄ›kud nadnesený, samozÅ™ejmÄ›, že lze stěží o nÄ›co takového soutěžit, neboÅ¥ každý z nás má jiné preference, a každé pohoří je také jedineÄné a neopakovatelné. V každém případÄ› jich máme v ÄŒesku „požehnaně“, a nejsou to jen KrkonoÅ¡e nebo…

Read More
©2025 Pallo | WordPress Theme by SuperbThemes
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.