Skip to content
Pallo
Pallo

Není větší štěstí, než najít skutečného přítele. A tudíž byste neměli nechat bez povšimnutí náš web, jenž se upřímně touží stát vaším přítelem.

  • Byt
  • Finance
  • Firmy
  • Kultura
  • Moto
  • Věda
  • Www
  • Zboží
Pallo

Není větší štěstí, než najít skutečného přítele. A tudíž byste neměli nechat bez povšimnutí náš web, jenž se upřímně touží stát vaším přítelem.

Proč firmy tak často využívají příběhy klientů?

, 19.3.202130.5.2023


Je jasně vidět, že se firmy snaží přiblížit svým zákazníkům, byť často ne v té nejlepší možné formě. Jasným příkladem mohou být obvykle tištěné reklamy, kde najdeme nejrůznější příběhy klientů. To je časté u společností, které se zabývají nejrůznějšími službami, například pojišťovnictvím.

Tyto příběhy mají pár věcí společných – často je tam uvedeno jméno a první písmeno daného zákazníka, a místo jeho bydliště, například Adam N., Praha. To má dodat na autenticitě a důvěryhodnosti – daná firma se rozhodla zachovat anonymitu svého klienta.

batoh1

Dále je postupováno podle jednotného scénáře: daný člověk se dostal do problému, avšak protože měl smlouvu například s danou pojišťovnou, snadno se z něj dostal a příběh měl šťastný konec.

Asi není třeba říkat, že se jedná o historky vymyšlené marketingovým oddělením. Pokud by byly skutečné, pak by bylo nutné, aby daný člověk svůj příběh napsal, a to v požadovaném rozsahu. Dále by musel poskytnout písemný souhlas s jeho použitím. Je tedy jasné, že je mnohem výhodnější si je vymyslet. Proč to ale firmy dělají?

Jak již bylo řečeno, snaží se přiblížit ke svým zákazníkům. V tomto případě jde o to jim názorně ukázat, jak jim může daná firma pomoci. Také má za cíl zvýšit důvěru lidí, neboť si přečtou, že i jiní, stejně jako oni, byli s danými službami spokojeni.

kontakt1

Tento trend už se však přesouvá i jinam. I v televizních reklamách již vidíme, že se snaží ukázat, jak znají každého jednotlivého zákazníka, a jak o něj pečují. Má to samozřejmě za cíl přilákat další zákazníky, vyvolat v nich dojem, že právě oni mohou být další, kterým je pomoženo.

Samozřejmě se v konečném důsledku jedná pouze o obchodní taktiku, která je velmi často realitě vzdálená. Vyplatí se tedy těmto příběhům nevěnovat příliš pozornosti, a vždy mít na paměti, že jsou vymyšlené. Je totiž dobré vybírat na základě nabídky, nikoliv reklamy. Pak je totiž menší šance, že se spálíme.

4.4/5 - (7 votes)
Zboží

Navigace pro příspěvek

Previous post
Next post

Related Posts

Zboží

Koupelna pro seniory

11.4.202030.5.2023

Pokud máte v plánu rekonstruovat koupelnu v domě, kde žije senior, nebo již prostě chcete být připraveni na dobu, kdy sami nebudete úplně mobilní, pak máte spoustu možností, jaké prvky do ní umístit, aby vám hodně zjednodušily život. Nejlepší je si před rekonstrukcí domluvit někoho, kdo této problematice rozumí a…

Read More
Zboží

Mužské problémy

12.5.202421.6.2024

Nás lidstvo trápí opravdu různé zdravotní problémy. Myslím si, že kdyby existovaly všechny zázračné tobolky anebo zázračné léky, že po jedné tobolce by naše problémy úplně vymizely, že by to bylo opravdu nejlepší. Lepší způsob bych jednoznačně vybrat vážně nemohla. Jsou tady například poruchy erekce, které trápí samozřejmě logicky pouze…

Read More
Zboží

Umělé řasy – ano či ne?

19.10.202030.5.2023

Každá ženy se snaží být dokonalá jak jen to jde. Staráme se o svou figuru, líčíme se, chodíme na kosmetiku a ke kadeřnici. Každá žena ovšem ví, že jednou z nejúchvatnějších věcí je podmanivý pohled, kterému dodávají onen správný šmrnc dlouhé řasy. Abychom si ale věci uvedli na pravou míru…

Read More
©2025 Pallo | WordPress Theme by SuperbThemes
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.