Skip to content
Pallo
Pallo

Není větší štěstí, než najít skutečného přítele. A tudíž byste neměli nechat bez povšimnutí náš web, jenž se upřímně touží stát vaším přítelem.

  • Byt
  • Finance
  • Firmy
  • Kultura
  • Moto
  • Věda
  • Www
  • Zboží
Pallo

Není větší štěstí, než najít skutečného přítele. A tudíž byste neměli nechat bez povšimnutí náš web, jenž se upřímně touží stát vaším přítelem.

Proč firmy tak často využívají příběhy klientů?

, 19.3.202130.5.2023


Je jasně vidět, že se firmy snaží přiblížit svým zákazníkům, byť často ne v té nejlepší možné formě. Jasným příkladem mohou být obvykle tištěné reklamy, kde najdeme nejrůznější příběhy klientů. To je časté u společností, které se zabývají nejrůznějšími službami, například pojišťovnictvím.

Tyto příběhy mají pár věcí společných – často je tam uvedeno jméno a první písmeno daného zákazníka, a místo jeho bydliště, například Adam N., Praha. To má dodat na autenticitě a důvěryhodnosti – daná firma se rozhodla zachovat anonymitu svého klienta.

batoh1

Dále je postupováno podle jednotného scénáře: daný člověk se dostal do problému, avšak protože měl smlouvu například s danou pojišťovnou, snadno se z něj dostal a příběh měl šťastný konec.

Asi není třeba říkat, že se jedná o historky vymyšlené marketingovým oddělením. Pokud by byly skutečné, pak by bylo nutné, aby daný člověk svůj příběh napsal, a to v požadovaném rozsahu. Dále by musel poskytnout písemný souhlas s jeho použitím. Je tedy jasné, že je mnohem výhodnější si je vymyslet. Proč to ale firmy dělají?

Jak již bylo řečeno, snaží se přiblížit ke svým zákazníkům. V tomto případě jde o to jim názorně ukázat, jak jim může daná firma pomoci. Také má za cíl zvýšit důvěru lidí, neboť si přečtou, že i jiní, stejně jako oni, byli s danými službami spokojeni.

kontakt1

Tento trend už se však přesouvá i jinam. I v televizních reklamách již vidíme, že se snaží ukázat, jak znají každého jednotlivého zákazníka, a jak o něj pečují. Má to samozřejmě za cíl přilákat další zákazníky, vyvolat v nich dojem, že právě oni mohou být další, kterým je pomoženo.

Samozřejmě se v konečném důsledku jedná pouze o obchodní taktiku, která je velmi často realitě vzdálená. Vyplatí se tedy těmto příběhům nevěnovat příliš pozornosti, a vždy mít na paměti, že jsou vymyšlené. Je totiž dobré vybírat na základě nabídky, nikoliv reklamy. Pak je totiž menší šance, že se spálíme.

3/5 - (1 vote)
Zboží

Navigace pro příspěvek

Previous post
Next post

Related Posts

Zboží

Vláknina prospívá lidskému tělu

7.2.202030.5.2023

Snažíte se o své tělo pečovat, jak to jenom jde? Pokud ano, pak jste se s největší pravděpodobností dozvěděli o tom, že existují různé typy vlákniny. Příkladem je i Psyllium, které vám slíbí mnoho pozitivních účinků. Kromě toho se dá využít v mnoha receptech, a to jako savá složka, která…

Read More
Zboží

Hrubá nebo čistá mzda? Aneb kolik peněz mi přijde na účet

10.10.202130.5.2023

Zní to lákavě. Nabízíme Vám až 35 000 Kč měsíčně, hlásá titulek inzerátu na práci. Tato částka by Vás na první pohled zaujala. Na druhý pohled ale nemusí být tak slibná. První zádrhel samozřejmě nastává u slovíčka „až“. Mnohdy je reálná částka na výplatní pásce výrazně menší, než slibovaná “až…

Read More
Zboží

Koupelna pro seniory

11.4.202030.5.2023

Pokud máte v plánu rekonstruovat koupelnu v domě, kde žije senior, nebo již prostě chcete být připraveni na dobu, kdy sami nebudete úplně mobilní, pak máte spoustu možností, jaké prvky do ní umístit, aby vám hodně zjednodušily život. Nejlepší je si před rekonstrukcí domluvit někoho, kdo této problematice rozumí a…

Read More
©2025 Pallo | WordPress Theme by SuperbThemes
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.Souhlasím