Skip to content
Pallo
Pallo

Není větší štěstí, než najít skutečného přítele. A tudíž byste neměli nechat bez povšimnutí náš web, jenž se upřímně touží stát vaším přítelem.

  • Byt
  • Finance
  • Firmy
  • Kultura
  • Moto
  • Věda
  • Www
  • Zboží
Pallo

Není větší štěstí, než najít skutečného přítele. A tudíž byste neměli nechat bez povšimnutí náš web, jenž se upřímně touží stát vaším přítelem.

Proč firmy tak často využívají příběhy klientů?

, 19.3.202130.5.2023


Je jasně vidět, že se firmy snaží přiblížit svým zákazníkům, byť často ne v té nejlepší možné formě. Jasným příkladem mohou být obvykle tištěné reklamy, kde najdeme nejrůznější příběhy klientů. To je časté u společností, které se zabývají nejrůznějšími službami, například pojišťovnictvím.

Tyto příběhy mají pár věcí společných – často je tam uvedeno jméno a první písmeno daného zákazníka, a místo jeho bydliště, například Adam N., Praha. To má dodat na autenticitě a důvěryhodnosti – daná firma se rozhodla zachovat anonymitu svého klienta.

batoh1

Dále je postupováno podle jednotného scénáře: daný člověk se dostal do problému, avšak protože měl smlouvu například s danou pojišťovnou, snadno se z něj dostal a příběh měl šťastný konec.

Asi není třeba říkat, že se jedná o historky vymyšlené marketingovým oddělením. Pokud by byly skutečné, pak by bylo nutné, aby daný člověk svůj příběh napsal, a to v požadovaném rozsahu. Dále by musel poskytnout písemný souhlas s jeho použitím. Je tedy jasné, že je mnohem výhodnější si je vymyslet. Proč to ale firmy dělají?

Jak již bylo řečeno, snaží se přiblížit ke svým zákazníkům. V tomto případě jde o to jim názorně ukázat, jak jim může daná firma pomoci. Také má za cíl zvýšit důvěru lidí, neboť si přečtou, že i jiní, stejně jako oni, byli s danými službami spokojeni.

kontakt1

Tento trend už se však přesouvá i jinam. I v televizních reklamách již vidíme, že se snaží ukázat, jak znají každého jednotlivého zákazníka, a jak o něj pečují. Má to samozřejmě za cíl přilákat další zákazníky, vyvolat v nich dojem, že právě oni mohou být další, kterým je pomoženo.

Samozřejmě se v konečném důsledku jedná pouze o obchodní taktiku, která je velmi často realitě vzdálená. Vyplatí se tedy těmto příběhům nevěnovat příliš pozornosti, a vždy mít na paměti, že jsou vymyšlené. Je totiž dobré vybírat na základě nabídky, nikoliv reklamy. Pak je totiž menší šance, že se spálíme.

4.4/5 - (7 votes)
Zboží

Navigace pro příspěvek

Previous post
Next post

Related Posts

Zboží

Mužské problémy

12.5.202421.6.2024

Nás lidstvo trápí opravdu různé zdravotní problémy. Myslím si, že kdyby existovaly všechny zázračné tobolky anebo zázračné léky, že po jedné tobolce by naše problémy úplně vymizely, že by to bylo opravdu nejlepší. Lepší způsob bych jednoznačně vybrat vážně nemohla. Jsou tady například poruchy erekce, které trápí samozřejmě logicky pouze…

Read More
Zboží

Vláknina prospívá lidskému tělu

7.2.202030.5.2023

Snažíte se o své tělo pečovat, jak to jenom jde? Pokud ano, pak jste se s největší pravděpodobností dozvěděli o tom, že existují různé typy vlákniny. Příkladem je i Psyllium, které vám slíbí mnoho pozitivních účinků. Kromě toho se dá využít v mnoha receptech, a to jako savá složka, která…

Read More
Zboží

Proč je vhodné nechat si schodiště postavit profesionály

13.10.202130.5.2023

Prakticky nezbytnou součástí každého domu jsou i schody. To platí i o těch přízemních. Umožňují nám dostat se relativně bez problémů do nižších či vyšších úrovní domu. Koneckonců, i ty přízemní mají sklep a mnohdy i půdu. A tam je potřeba se dostat. To vše si samozřejmě velmi zřetelně uvědomíme…

Read More
©2025 Pallo | WordPress Theme by SuperbThemes
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.