Skip to content
Pallo
Pallo

Není větší štěstí, než najít skutečného přítele. A tudíž byste neměli nechat bez povšimnutí náš web, jenž se upřímně touží stát vaším přítelem.

  • Byt
  • Finance
  • Firmy
  • Kultura
  • Moto
  • Věda
  • Www
  • Zboží
Pallo

Není větší štěstí, než najít skutečného přítele. A tudíž byste neměli nechat bez povšimnutí náš web, jenž se upřímně touží stát vaším přítelem.

Proč firmy tak často využívají příběhy klientů?

, 19.3.202130.5.2023


Je jasně vidět, že se firmy snaží přiblížit svým zákazníkům, byť často ne v té nejlepší možné formě. Jasným příkladem mohou být obvykle tištěné reklamy, kde najdeme nejrůznější příběhy klientů. To je časté u společností, které se zabývají nejrůznějšími službami, například pojišťovnictvím.

Tyto příběhy mají pár věcí společných – často je tam uvedeno jméno a první písmeno daného zákazníka, a místo jeho bydliště, například Adam N., Praha. To má dodat na autenticitě a důvěryhodnosti – daná firma se rozhodla zachovat anonymitu svého klienta.

batoh1

Dále je postupováno podle jednotného scénáře: daný člověk se dostal do problému, avšak protože měl smlouvu například s danou pojišťovnou, snadno se z něj dostal a příběh měl šťastný konec.

Asi není třeba říkat, že se jedná o historky vymyšlené marketingovým oddělením. Pokud by byly skutečné, pak by bylo nutné, aby daný člověk svůj příběh napsal, a to v požadovaném rozsahu. Dále by musel poskytnout písemný souhlas s jeho použitím. Je tedy jasné, že je mnohem výhodnější si je vymyslet. Proč to ale firmy dělají?

Jak již bylo řečeno, snaží se přiblížit ke svým zákazníkům. V tomto případě jde o to jim názorně ukázat, jak jim může daná firma pomoci. Také má za cíl zvýšit důvěru lidí, neboť si přečtou, že i jiní, stejně jako oni, byli s danými službami spokojeni.

kontakt1

Tento trend už se však přesouvá i jinam. I v televizních reklamách již vidíme, že se snaží ukázat, jak znají každého jednotlivého zákazníka, a jak o něj pečují. Má to samozřejmě za cíl přilákat další zákazníky, vyvolat v nich dojem, že právě oni mohou být další, kterým je pomoženo.

Samozřejmě se v konečném důsledku jedná pouze o obchodní taktiku, která je velmi často realitě vzdálená. Vyplatí se tedy těmto příběhům nevěnovat příliš pozornosti, a vždy mít na paměti, že jsou vymyšlené. Je totiž dobré vybírat na základě nabídky, nikoliv reklamy. Pak je totiž menší šance, že se spálíme.

4.3/5 - (6 votes)
Zboží

Navigace pro příspěvek

Previous post
Next post

Related Posts

Zboží

Stévie. Opravdový zázrak?

12.1.202030.5.2023

Obezita jde ruku s rukou modernímu stylu života. Lidstvo nebylo nikdy tak obézní jako v posledních letech. Jedná se o celosvětový problém, který jakoby spousta z nás stále přehlížela. Problémy s nadváhou dnes trápí každého pátého člověka a to rozhodně není zanedbatelné číslo. Za vznikem problémů s obezitou stojí hlavně…

Read More
Zboží

Deratizace je nezbytná

2.7.202112.2.2024

Není nic neobvyklého na tom, že se my lidé snažíme vyhýbat tvorům, kteří nás obtěžují, kteří jsou pro nás nepříjemní, škodící, ba i nebezpeční. S takovými tvory nechceme nic mít a byli bychom jedině rádi, kdyby se v naší blízkosti nevyskytovali. Jenže zatímco jsme si dokázali s nejedním takovým živočišným…

Read More
Zboží

Sběr ovoce musí být rychlý

20.3.202321.7.2023

Každý sadař řeší při každé sklizni stejnou otázku, kam s ním? V čem odvézt posbírané plody ze sadu, v čem je uskladňovat a v čem přepravovat k zákazníkům. A není to jen tak malý problém, často na tom závisí kvalita ovoce i zeleniny a tím pádem i zisk z prodeje….

Read More
©2025 Pallo | WordPress Theme by SuperbThemes
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.