Skip to content
Pallo
Pallo

  • Byt
  • Finance
  • Firmy
  • Kultura
  • Moto
  • Věda
  • Www
  • Zboží
Pallo

Proč firmy tak často využívají příběhy klientů?

, 19.3.202130.5.2023


Je jasně vidět, že se firmy snaží přiblížit svým zákazníkům, byť často ne v té nejlepší možné formě. Jasným příkladem mohou být obvykle tištěné reklamy, kde najdeme nejrůznější příběhy klientů. To je časté u společností, které se zabývají nejrůznějšími službami, například pojišťovnictvím.

Tyto příběhy mají pár věcí společných – často je tam uvedeno jméno a první písmeno daného zákazníka, a místo jeho bydliště, například Adam N., Praha. To má dodat na autenticitě a důvěryhodnosti – daná firma se rozhodla zachovat anonymitu svého klienta.

batoh1

Dále je postupováno podle jednotného scénáře: daný člověk se dostal do problému, avšak protože měl smlouvu například s danou pojišťovnou, snadno se z něj dostal a příběh měl šťastný konec.

Asi není třeba říkat, že se jedná o historky vymyšlené marketingovým oddělením. Pokud by byly skutečné, pak by bylo nutné, aby daný člověk svůj příběh napsal, a to v požadovaném rozsahu. Dále by musel poskytnout písemný souhlas s jeho použitím. Je tedy jasné, že je mnohem výhodnější si je vymyslet. Proč to ale firmy dělají?

Jak již bylo řečeno, snaží se přiblížit ke svým zákazníkům. V tomto případě jde o to jim názorně ukázat, jak jim může daná firma pomoci. Také má za cíl zvýšit důvěru lidí, neboť si přečtou, že i jiní, stejně jako oni, byli s danými službami spokojeni.

kontakt1

Tento trend už se však přesouvá i jinam. I v televizních reklamách již vidíme, že se snaží ukázat, jak znají každého jednotlivého zákazníka, a jak o něj pečují. Má to samozřejmě za cíl přilákat další zákazníky, vyvolat v nich dojem, že právě oni mohou být další, kterým je pomoženo.

Samozřejmě se v konečném důsledku jedná pouze o obchodní taktiku, která je velmi často realitě vzdálená. Vyplatí se tedy těmto příběhům nevěnovat příliš pozornosti, a vždy mít na paměti, že jsou vymyšlené. Je totiž dobré vybírat na základě nabídky, nikoliv reklamy. Pak je totiž menší šance, že se spálíme.

3/5 - (1 vote)
Zboží

Navigace pro příspěvek

Previous post
Next post

Related Posts

Zboží

Problém s erekcí je řešitelný

15.5.2020

Pokud už jste staršího data, tak se nemusíte stydět za problémy s erekcí, protože je to naprosto normální jev. Řešením je látka Sildaforce 200mg. Problém s erekcí je řešitelný Co ho způsobuje? Naprostou většinu mužů na stáří potkají problémy s erekcí, které jsou poměrně vážné a časem se můžou ještě…

Read More
Zboží

Proč je kočárek pro panenky od 18 měsíců věku dítěte?

8.9.202030.5.2023

Panenky patří dlouhodobě k těm nejpopulárnějším hračkám, alespoň tedy pro holčičky. Málokdo ale ví, kde má tato obliba kořeny. Stačí si však uvědomit, že hra ve své podstatě má být přípravou na dospělý život, a hned je to jasné: tímto způsobem se malé holčičky připravují na budoucí roli matky. To…

Read More
Zboží

Proč je kniha skvělým dárkem?

14.12.201930.5.2023

Každoročně si alespoň jednou všichni lámeme hlavu nad běžnou otázkou, čím opět potěšíme své blízké členy rodiny, nejlepší přátele či jen sympatické kolegy v práci. Ať už se chystáte nadělovat pozornosti pod stromeček nebo k jakékoliv jiné slavnostní, případně sváteční události, zvažte náležitý materiál ke čtení. Ten vykouzlí úsměv na tváři jak…

Read More
©2025 Pallo | WordPress Theme by SuperbThemes
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.Souhlasím